loading...
سایت بارسا بارسا
ADMIN بازدید : 251 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (1)
مدافع کهنه کار تیم فوتبال بارسلونا به تمرینات این تیم بازگشت.


به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، کارلوس پویول در صورت آمادگی کامل می تواند در بازی شنبه برابر رئال بتیس حاضر شود.آسیب دیدگی اخیر دو هفته پویول را از همراهی تیم کاتالانی محروم کرده بود.

بارسا نیوز


خراردو مارتینو سرمربی بارسا چند بازیکن تیم دوم را برای این دیدار فراخوانده است تا به برخی بازیکنان کلیدی تیم در برابر بتیس استراحت بدهد.

ADMIN بازدید : 210 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
قرارداد همکاری ویکتور والدس با بارسلونا در پایان این فصل به اتمام می‌رسد.


صحبت‌های زیادی از حضور وی در تیم‌هایی مانند موناکو و پاری سن ژرمن فرانسه منتشر شده است اما اکنون و بر اساس اعلام نشریه SPORT چاپ کاتالونیا سران بارسلونا دروازه‌بان تیمشان را به دو باشگاه از لیگ برتر انگلیس پیشنهاد کرده‌اند. 

بارسا نیوز


منچسترسیتی و لیورپول باشگاه‌هایی هستند که در طول فصل جاری با مشکل‌هایی در درون دروازه روبه‌رو بوده‌اند. 

 

به ادامه مطلب بروید

ADMIN بازدید : 206 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

کاپیتان باتجربه بارسا در بازی دیشب تیمش بعد ازمدتها موفق به گلزنی شد واین گل مخاطب ویژه ای داشت .

کارلس پویول کاپیتان باتجربه بارسلونا دیشب در بازی تیمش در جام حذفی اسپانیا مقابل لوانته موفق به گلزنی شد تا با گل او بازی با نتیجه 1-2 دنبال شود.

\"\"
او که بعد از مدتها موفق به گلزنی برای تیم کاتالان شده بود، با نشان دادن حرف «V» با انگشتان دستش، گلش را به همسرش وانسا هدیه کرد.
ADMIN بازدید : 286 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا پس از پیروزی برابر وایادولید به ستایش از نیمار پرداخت واو را شبیه مسی دانست.

بارسلونا در هفته هشتم رقابت های لیگا موفق شد با نتیجه چهار بر یک وایادولید را از پیش رو بردارد تا با ۲۴ امیتاز به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.

در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 274 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

در این مطلب به برنامه روزانه تمرینات و الگوی غذایی لیونل مسی می پردازیم 


لیونل مسی

 

لیونل مسی.نابغه آرژانتینی فوتبال كه ركوردهای ماندگار این ورزش را یكی پس از دیگر زیر پا گذاشت.حتی مخالفان او منكر توانایی های فنی اش نیستند و در واقع برای رهایی از هر گونه گزافه نویسی باید گفت لیونل مسی،لیونل مسی است.در این مطلب به برنامه روزانه تمرینات و الگوی غذایی این بازیكن می پردازیم.

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 219 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

س از انتشار اسامی نامزدین دریافت توپ طلا نام 10 بازیکن بارسلونا دیده شد


tope tala

به نوشته روزنامه ال موندو دپورتیوو سرانجام نامزدین دریافت جایزه توپ طلا اعلام شد.

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 192 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

هافبک ملی پوش اسپانیا تاکید کرد آسیب دیدگی مسی و نبود وی در ترکیب بارسلونا حس نخواهد شد.لیونل مسی در دیدار این هفته بارسلونا مقابل آلمریا آسیب دید و تا سه هفته نمی تواند در ترکیب تیمش به میدان برود.


 ئ

با توجه به اینکه آبی و اناری ها در لیگ قهرمانان این هفته مقابل سلتیک قرار خواهند گرفت، نبود مسیتواند ضربه ای برای بارسلوناباشد اما هافبک اسپانیایی این تیم نظر دیگری دارد.

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 148 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

ستاره پیشین بارسلونا فاش کرده دلیل اصلی ترک کردن این تیم لیونل مسی بوده است.

دورانی که لودویک ژولی در بارسلونا حضور داشت با آمدن لیونل مسی به تیم نخست بارسلونا همزمان شده بود.

در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 200 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

در هفته ای که گذشت ، شاید بتوان مونیس فرناندس داور اسپانیایی بازی الچه- رئال مادرید را جنجالی ترین چهره هفته فوتبال اروپا نامید؛ داوری که با اشتباهات فراوان و تصمیمات جنجالی اش در جریان این دو تیم توجهات زیادی را به خود جلب کرد 

گزارش روز:مسی پردرآمدترین بازیکن دنیا می شود

و باعث شد تا در پایان آن دیدار که با برد بحث برانگیز2-1 رئال همراه بود، خیلی ها به ویژه رسانه های کاتالان از دزدی نتیجه صحبت کرده و بردهای رئال زیر سوال برود.
در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 209 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، کورتوا دروازبان اتلتیکو مادرید معتقد است حریفشان رئال پس از خروج مسوت اوزیل ضعیف تر شده است.



ملی پوش آلمانی سابق رئال مادرید پس از ورود گرت بیل و ایسکو به سانتیاگو برنابئو این تیم را با مبلغ 42 میلیون پوند به مقصد لندن و باشگاه آرسنال ترک نمود.
در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 196 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

منبع بارسا نیوز


مسی در همان نیمه اول بازی با آلمریا جای خودش را به ژاوی داد.

مسی

 

باشگاه بارسلونا اعلام کرده که لیونل مسی تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت.

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 197 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

درگیری لفظی بازیکنان بارسلونا و رئال مادرید در توییتر موجب شده تا این صفحه اجتماعی شاهد اظهار نظرهای بسیاری از هواداران دو تیم باشد

پیکه

 

رئال مادرید در دیدار با الچه از هفته ششم رقابت های لالیگا با نتیجه دو بر یک به برتری رسید

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 178 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

پنالتی اعلام شده برای رئال در ثانیه های پایانی بازی، تصمیم اشتباهی از سوی داور مسابقه بود. داور معتقد بود که کارلوس سانچس بازیکن الچه، په په را کشیده است ولی اصلا این طور نبود.


گزارش داوری بازی الچه- رئال : خطاروی په په پنالتی نبود؛راموس بایداخراج می شد

 

رئال مادرید دیشب در دیداری خارج از خانه در آلیکانته موفق شد تا بانتیجه 1-2 مقابل میزبانش الچه به پیروزی برسد. گل پیروزی بخش رئالی ها دراین بازی در وقت های اضافه مسابقه و در پی اعلام ضربه پنالتی درنتیجه خطای یکی از بازیکنان تیم میزبان برروی په په  اعلام شد.

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 173 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

دیشب رئال مادرید در آلیکانته مقابل الچه به میدان رفت و در یک دیدار جنجالی در نهایت موفق شد تا به لطف یک ضربه پنالتی دیرهنگام با نتیجه ۱-۲ از سد میزبانش عبور کند. 

     پیکه
با پایان یافتن این بازی، جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا نتوانست نسبت به این بازی بی تفاوت مانده و درصفحه توئیترش در مورد اتفاقات جنجالی دقایق پایانی بازی رئال الچه، به اظهارنظر پرداخت.
در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 223 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
منبع بارسا نیوز


Ian Walsch یکی از خوانندگان سرشناس جهان  تماشاگر  بازی بارسلونا و رئال سوسیداد در هفته ششم لالیگا بود . ویکتور والدس بعد از پایان بازی تی شرتی با نام ایان را به این خواننده هدیه کرد . 

Ian Walsch


ایان در حال حاظر در کاتالونیا است . ویکتور والدس در توییتر خود در رابطه با دیدارش با ایان  نوشت : 

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 168 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
در پایان هفته ششم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های اسپانیا لالیگا مهاجمان بارسلونا و اتلتیکو مادرید در صدر جدول برترین گلزنان قرار گرفتند. 


پس از لیونل مسی (بارسلونا) و دیه‌گو کاستا (اتلتیکو مادرید) که هر یک هفت گل به ثمر رسانده‌اند، کریستیانو رونالدو (رئال مادرید) با شش گل زده در رده دوم است.

  لالیگا
در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 186 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
یوهان کرایوف از کیفیت بالای نیمار می گوید.


به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، اسطوره سابق باشگاه بارسا معتقد است که نیمار و مسی از ابتدا باید در ترکیب ثابت باشند و بازی کنند. 


کرایوف 66 سال می گوید: " من هرگز نگفتم نیمار بازیکن بدی است؛ سوال این بود که آیا او { نیمار } می تواند خودش را با تیم وقف دهد یا خیر؟!" " نیمار و مسی هر دو بازیکنان حمله ای هستند، اما این بدین معنا نیست که کسی کار دفاعی را انجام ندهد؛ این می تواند مشکل ساز شود."

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 185 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
امروز پنجاهمین سالگرد اتفاقی است که در تاریخ باشگاه رئال به عنوان بزرگ ترین برتری در ال کلاسیکوهای خارج از زمین یاد می شود؛


دزدیدن آلفردو دی استفانو از بارسلونا. این ستاره که به زعم خیلی ها بالاتر از پله و مارادونا، بزرگ ترین بازیکن همه تاریخ فوتبال محسوب می شود، بعد از 2 قهرمانی با ریور پلاته و 3 قهرمانی همراه میلیناریوس در لیگ داخلی زادگاهش هواداران زیادی به دست آورده بود .

بارسا نیوز


بارسا زودتر از بقیه وارد عمل شد و با این بازیکن قرار داد بست اما در نهایت یک تماس از سوی رئیس قدرتمندی به نام سانتیاگوبرنابئو، 

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 198 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

مدافع برزیلی بارسلونا در گفت و گو با لانس اعلام کرد که قصد داشت تا برای نجات جان دوستش، آبیدال، بخشی از کبدش را به او هدیه دهد

آلوس:به خاطر علاقه ام به آبیدال وخانواده اش می خواستم کبدم را به او بدهم


دانی آلوس مدافع برزیلی باشگاه بارسلونا در گفتگو با روزنامه برزیلی لانس به این نکته اشاره کرد که تصمیم داشته تا بخشی از کبدش را به اریک آبیدال دوست و هم تیمی سابقش در بارسلونا هدیه کند.

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 181 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

ما به ایده هایمان وفاداریم. وقتی رو به جلو حرکت می کنیم، مستقیم تر بازی می کنیم و این روزها به نتایج خوبی دست می یابیم

پدرو رودریگس: هرموقع سرمربی تیم بخواهد، آماده کمک رسانی هستم 

در جریان بازی بارسلونا مقابل رایو وایه کانو که با برد قاطعانه تیم کاتالان به پایان رسید، بارسلونا دو مهره تاثیرگذار داشت؛ 

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 163 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (1)

در پایان رقابت های ابتدای این هفته در 5 لیگ معتبر اروپا جدول گلزنان فشرده تر شد. برترین گلزنان 5 لیگ بزرگ اروپا به شرح زیر هستند :  بوندسلیگا آلمان : اشتفان کیسلینگ از بایرلورکوزن 


     
هوفنهایم ، پیر امریک اوبامیانگ از بوروسیا دورتموند و نیکولای مولر از ماینتس با 5 گل * لیگ یک فرانسه : 
در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 404 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
هت تریکی که لیونل مسی هفته گذشته در لیگ قهرمانان مقابل آیاکس آمستردام انجام داد، بیست و هفتمین هت تریک دوران ورزشی این فوق ستاره تکنیکی است

مسی

تعداد 24 هت تریک در لباس بارسلونا و 3 هت تریک در لباس آرژانتین بوده است.
ADMIN بازدید : 219 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

فهرست ۱۰ زوج خط دفاعی در فوتبال اروپا اعلام شد.خط دفاعی در هر تیمی همواره یکی از محور‌های نتیجه‌گیری آنها بوده است.معمولا هر تیمی که در خط دفاعی بازیکنان خوب و قابل اتکایی داشته باشد،


می‌تواند روی گل نخوردن و در نهایت پیروز شدن در یک مسابقه امیدوار باشد. در فوتبال زوج‌های دفاعی خوبی وجود داشته‌اند که همکاری و بازی‌خوانی آنها زبانزد بوده است.
در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 173 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بارسا شب گذشته موفق شد 4-0 رایو وایکانو را شکست دهد تا رکورد 100 درصد پیروزی هایش در رقابت های این فصل لالیگا را حفظ کند.

والدس: سعی می کنیم به سبک بازی بارسا وفادار بمانیم

ویکتور والدس، دروازه بان بارسا، تاکید کرد که این تیم سبک بازی اش را حفظ خواهد کرد؛ هرچند تایید کرد که بازی تیم تحت تاثیر حضور حضور جراردو مارتینو قرار گرفته است.
در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 176 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

این دو بازیکن که در چند فصل اخیر رقابت سختی را برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن دنیا داشته اند، هفته گذشته در اولین دیدارهای تیم های شان در لیگ قهرمانان هت تریک کردند.

کاناوارو: مسی کمی بهتر از رونالدو است

فابیو کاناوارو، مدافع سابق رئال مادرید، معتقد است که لیونل مسی، ستاره بارسا، در حال حاضر بالاتر از کریس رونالدو، بهترین بازیکن دنیاست.
در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 149 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
آندرس اینیستا هافبک باشگاه بارسلونا قرارداد جدید کاتالان ها را پذیرفت.


آندرس اینیستا قرارداد جدید باشگاه بارسلونا را به ارزش 12 میلیون پوند پذیرفت. شایان ذکر است، پیشنهاد اخیر این باشگاه مبلغ 10.14میلیون پوند که وی نپذیرفته بود.
ADMIN بازدید : 193 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

مهاجم بارسلونا از هت‌تریک برابر رایو وایکانو بسیار خوشحال است. او موفقیت تیمش را بهتر از گلزنی دانست.

بارسلونا در هفته پنجم لیگا با درخشش پدرو رودریگس رایووایکانو را با چهار گل شکست داد و به صدرنشینی خود تداوم بخشید.

بارسا

پدرو که به تنهایی سه گل در این دیدار به ثمر رساند، در پایان بازی گفت: از اینکه سه گل به ثمر رسانده‌ام، خوشحال هستم.

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 150 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

اینیستااکنون به تیتر یک روزنامه استار ساندی تبدیل شده استپاسخ منفی آندرس اینیستا به پیشنهاد اول تمدید قرارداد با بارسا، دو باشگاه شهر منچستر را بر آن داشته است 



تا جذب این بازیکن را در اولیت برنامه های شان قرار دهند. از یک سو دیوید مویس نیاز به یک بازیساز توانمند را در ترکیب خود حس می کند و از سوی دیگر مدیران سیتی امیدوارند  

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 196 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

آندرس اینیستا هافبک تیم فوتبال بارسلونا خواهان امضای قرارداد جدیدی با این باشگاه به مبلغ ۱۷ میلیونیورو در سال است . وی پیش از این پیشنهاد ۱۲ میلیون یورویی بارسلونا را رد کرده است . 

     
روزنامه ورزشی مارکا چاپ اسپانیا در این باره نوشت: برای اینیستا قرار گرفتن در جمع پردرآمدترین بازیکنان بارسلونا اهمیت چندانی ندارد و فقط می خواهد انتظاراتش در این تیم برآورده شود.
در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 201 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

فوتبالیست‌ها معمولا به لطف درآمد‌های نجومی که دارند معمولا با خودروهای ویژه‌ای در انظار عمومی ظاهر می‌شوند. همیشه برای علاقمندان به فوتبال جالب است بدانندخودرو فوتبالیست مورد نظرشان چیست.


    

فوتبالیست‌های برتر دنیا همیشه با داشتن خودروهای منحصر به فرد شناخته شده‌اند.بلیچر ریپورت فهرست 10 خودرو گرانقیمت‌ بازیکنان فوتبال را انتشار داد؛ فهرستی که دو بازیکن برتر جهان یعنی 

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 170 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا در دو بازی اخیر تیمش در اروپا و لالیگا درخشش خیره‌کننده‌ای داشته و بارها مانع از باز شدن دروازه بارسا شده است.


FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB
تیم فوتبال بارسلونا چهارشنبه هفته گذشته در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان آژاکس آمستردام بود و موفق شد با نتیجه پر گل چهار بر صفر این حریف هلندی را در هم بکوبد.

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 162 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

میشل پلاتینی، ستاره سابق یوونتوس ایتالیا و رییس فعلی یوفا، معتقد است فرانک ریبری، هموطن فرانسوی اش، می تواند به چهار سال رکورد پیاپی مسی در کسب توپ طلا، پایان دهد.



به گزارش بخش انگلیسی گل، پلاتینی گفت:
در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 179 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا در مورد ادامه حضور ویکتور والدس در این تیم نظر نهایی خود را اعلام کرد.پس از آنکه بارسلونا در دیدار این خود مقابل رایو وایکانو با نتیجه چهار بر صفر به برتری 


    

رسید، جراردو مارتینو اعلام کرد به هیچ وجه قرارداد ویکتور والدس را تمدید نخواهد کرد.ویکتور والدس فصل گذشته اعلام کرده بود هیچ علاقه‌ای برای ادامه حضور در نوکمپ ندارد و می‌خواهد

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 196 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
منبع بارسا نیوز

بازیکن تیم کاتالان چهارم و نهایی هدف این تیم مقابل رایو وایکانو در پنجمین پیروزی بارسا در عنوان بسیاری از بازی ها در لالیگا به ثمر رساند.
فابرگاس
سسک، خوشحال از پیروزی، انواع بازی در این است که تاتا مارتینو به ارمغان می آورد به تیم بارسلونا تاکید کرد.
در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 214 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

مسی و نیمار بار دیگر در ترکیب اصلی بارسا قرار گرفتند ولی هیچ کدام موفق به گلزنی نشدند تا سه گل از پدرو و یک گل از سسک فابرگاس سه امتیاز ارزشمند را به حساب تیم کاتالان واریز کند 

بارسا

بارسلونا امشب میهمان رایو وایه کانو بود و درخانه این تیم موفق شد تا به برد 0-4 دست بیابد

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 276 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

آلوس تازه ترین تصویر اینستاگرامی اش شبیه یک خواننده مشهور لباس پوشیده است.اودر این تصویرشباهت جالبی به برونو مارس پیدا کرده است. دنی آلوس ، مدافع راست فوتبال بارسا که به امتحان کردن تیپ های مختلف شهره است و  


    
عکس های بسیار متفاوت و جالبی از خود ارائه کرده، در تازه ترین تصویر اینستاگرامی اش شبیه یک خواننده مشهور لباس پوشیده است. دنی آلوس در این تصویر شباهت جالبی به برونو مارس پیدا کرده است.
در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
barca-barca.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازکین بارسلونا کیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 2,733
  • بازدید سال : 61,462
  • بازدید کلی : 225,435