loading...
سایت بارسا بارسا
ADMIN بازدید : 150 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

اینیستااکنون به تیتر یک روزنامه استار ساندی تبدیل شده استپاسخ منفی آندرس اینیستا به پیشنهاد اول تمدید قرارداد با بارسا، دو باشگاه شهر منچستر را بر آن داشته است 



تا جذب این بازیکن را در اولیت برنامه های شان قرار دهند. از یک سو دیوید مویس نیاز به یک بازیساز توانمند را در ترکیب خود حس می کند و از سوی دیگر مدیران سیتی امیدوارند  

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 179 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا در مورد ادامه حضور ویکتور والدس در این تیم نظر نهایی خود را اعلام کرد.پس از آنکه بارسلونا در دیدار این خود مقابل رایو وایکانو با نتیجه چهار بر صفر به برتری 


    

رسید، جراردو مارتینو اعلام کرد به هیچ وجه قرارداد ویکتور والدس را تمدید نخواهد کرد.ویکتور والدس فصل گذشته اعلام کرده بود هیچ علاقه‌ای برای ادامه حضور در نوکمپ ندارد و می‌خواهد

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 159 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

سران باشگاه فرانسوی بی صبرانه در انتظار آن هستند تا با ویکتور والدس به توافق برسنداین روزها ویکتور والدس روزهای خوشی را پشت سرمی گذارد. درخشش او در بازیهای اخیر بارسلونا نظر مثبت سران تیم 

  

 با دقت بیشتری به بازیهای خوب او نگاه می کنند؛ چرا که آنچه قطعی است این است که والدس در تابستان آینده بارسلونا را ترک خواهد کرد.در میان مشتریان پروپاقرص والدس نام موناکو دیده می شود. 
در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 151 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

رسانه‌های کلمبیایی اذعان می‌کنند که وینگر تیم ناپولی، خوان کامیل زونیگا در یک قدمی پیوستن به باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

زونیگا


این هافبک کلمبیایی 27 ساله برای امضای قراردادی جدید با این تیم به توافق نرسید و ژانویه پیش رو به صورت آزاد می‌تواند از این تیم جدا شود.

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 170 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

روزنامه های اسپانیایی نوشتند هافبک کامرونی تیم فوتبال بارسلونا می خواهد در نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک کند.

Alex Song 

روزنامه آ اس نوشت آلکساندر سونگ که از زمان حضور خراردو مارتینو در بارسا نیمکت نشین شده است تمایلی به ادامه حضور در این تیم ندارد.

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 166 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

توهیر، تاجر اندونزیایی در آستانه خرید قسمت زیادی از سهام باشگاه اینتر میلان است. در صورتی که این اتفاق رخ داده و موراتی سهام اینتر را به این ملیاردر آسیایی بفروشد، اولین تصمیم سهامدار جدید اینتر تقویت تیم با در اختیار گرفتن بازیکنان جدید در مرکاتوی زمستان خواهد بود.

مونتویا


به گزارش اسپورت کاتالونیا، باشگاه اینتر مارتین مونتویا که در فصل جاری برای آبی اناری ها هنوز به میدان نرفته است را زیر نظر دارند.

در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 126 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
 از اسپانیا خبر می‌‌رسد که یورنته مهاجم اسپانیا باشگاه یوونتوس در حال بررسی‌ پیشنهادات خود است.



این مهاجم ۲۸ ساله از زمان رفتنش به تورین، آنچنان مورد استفاده قرار نگرفته است و احتمال دارد که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به اسپانیا بازگردد.
ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 150 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

 دیلی استار گزارش داده با توجه به ترک کردن بارسلونا توسط ویکتور والدز در فصل آینده، منچسترسیتی و آرسنال به شدت به دنبال این بازیکن هستند.





 به گزارش مارکا، والدز کل دوران بازیگری اش را در بارسلونا بوده است و در ژوئن ۲۰۱۴ که قراردادش با بارسلونا به اتمام می‌‌رسد، باشگاه را ترک خواهد کرد. این حقیقت غیر قابل چشم پوشی است که وی در اروپا مشتریان زیادی دارد.
ادمه مطلب
ADMIN بازدید : 140 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (1)

اخیرا 20 بازیکن برتر جهان از نظر یوفا معرفی شده است. در این بین اسامی بازیکنان مطرحی هم چون ژاوی، رونی، سوارز، نیمار، آگرو و ... نبودشان به چشم می خورد اما نکته جالب در این لیست حضور فرناندو تورس به عنوان 15 بازیکن برتر است.

https://rozup.ir/up/barcanews/erfan/n_f_c_barcelona_lionel_messi-6901934.png


20 بازیکن برتر عبارتند از:

20 بازیکن در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 214 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

گفته می شود باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در نظر دارد که در فصل نقل و انتقالات زمستانی الکس سانگ،هافبک تدافعی کامرونی بارسلونا را به خدمت بگیرد.




این بازیکن سابق آرسنال که تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس را دارا است،اکنون مورد توجه دیوید مویس قرار گرفته و مویس برای بهبود وضعیت دفاعی تیمش به او نیاز دارد.

ادامه خبر در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 196 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
سرمربی اسپانیایی بایرن تاکید کرد تیمش هیچگاه برای خرید لیونل مسی تلاش نخواهد کرد.
عکس روز: گواردیولا و حمایت از زنجیره استقلال طلبی کاتالونیا

 

پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا اطمینان داد لیونل مسی هرگز در بایرن دیده نخواهد شد.

ادامه خبر در ادامه مطلب


ADMIN بازدید : 148 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

پس از این که ویکتور والدز تایید کرد قرارداد جدید با بارسلونا امضا نخواهد کرد و در پایان فصل جاری این باشگاه را ترک می کند،حال سران بارسلونا قصد دارند برای جانشینی او کورتویس،دروازه بان چلسی را که البته اکنون به صورت قرضی در اتلتیکو مادرید بازی می کند؛به خدمت بگیرند.


بر اساس گزارش دیلی میل،بارسلونا در امر خرید این دروازه بان بلژیکی بسیار جدی است و این دروازه بان محتمل ترین گزینه برای جانشینی ویکتور والدز محسوب می شود.

ali-cr7 بازدید : 662 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

 



این طور به نظر می رسد که سران باشگاه منچستریونایتد هنوز از تلاش برای جذب کاپیتان سابق آرسنال دست نکشیده اند

سایت گل – با وجودی که سسک فابرگاس اخیرا در صحبت هایی اعلام کرده که می خواهددر بارسلونا فوتبالش را دنبال کند، اما سران یونایتد هنوز از تلاش برای جذب او ناامید نشده اند.

آنها حالا درنظر دارند تا با پیشنهاد هنگفتی برای جذب او دست به کار شوند و کاپیتان سابق آرسنال را برای انتقال به اولدترافوردوسوسه نمایند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه تلگراف، سران یونایتد پیشنهادی 48 میلیون یورویی را برای به خدمت گرفتن سسک فابرگاس آماده کرده اند. این رقم، به مراتب بیشتر از رقمی است که بارسایی ها برای خریداری سسک به آرسنال پرداخت کرده بودند . آنها بدین ترتیب قصد دارند تا سران بارسلونا را نیز وسوسه کنند تا با فروش سسک، بتوانند از نظر مالی سود کرده و به نحوی فروش ارزان ستاره هایی مثل ویا یا زلاتان که با فروش آنها به تیمهای دیگر، باشگاه کاتالان متحمل ضرر شد را جبران کنند.

شیاطین سرخ برای خط میانی شان به یک بازیکن خلاق نیاز دارند و سران این باشگاه معتقدند که سسک فابرگاس گزینه خوبی برای این هدف است.

 

 

پیش از این یونایتدی ها دو پیشنهاد 35 میلیون یورویی و 40 میلیون یورویی برای به خدمت گرفتن سسک را به نوکمپ ارسال کرده بودند که هر دو پیشنهادبا پاسخ منفی سران بارسلونا روبرو شده بود


درباره ما
barca-barca.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازکین بارسلونا کیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 2,786
  • بازدید سال : 61,515
  • بازدید کلی : 225,488